australienmc

Alla inlägg under september 2010

Av australienmc - 26 september 2010 00:23

    


Vi är rastlösa. och arbetslösa. Låt det bli 4e!

Av australienmc - 24 september 2010 16:27

Nu är det tio dagar kvar tills flyget lyfter mot Australien och det blir sommar igen.   We mucho like sol, som man brukar säga.

Av australienmc - 14 september 2010 13:37

Bara 20 dagar kvaaar!!   


Have you heard the news today
I'm leaving town
I'm cashing out
This towns to small for me to stay
The time is now
I'm heading out

Baby I still need ya
But if you stay I'll leave ya
Cause I gotta get away
And if I ever see ya
My heart is gonna bleed
But I'm leaving either way

My darling baby
This is a warning
Said that I'm leaving
On monday morning
You'll get no answer
No use in calling... me
Cause I'm leaving on monday morning


/ C

Av australienmc - 10 september 2010 12:48

Idag har jag hämtat ut vår beställning från SidenSelma på posten. Där fanns bl.a resebadlakan. Suuperlätta ska de vara och ta YTTERST lite plats i ryggsäcken! Sweet. Att handukarna i princip ser ut som tunna lakan är en annan historia. Håller tummarna för att de funkar.   

/ M

Av australienmc - 9 september 2010 16:05

Hej alla 100.000 läsare!   
Jag är på jobbet (som vanligt) och har tråkigt. Maja slutade tre, så nu är jag själv till sju.. yay! Kom och köp lite skor, jättebilliga och jättesnygga!! hehe. Imorrn ska vi iaf ha avskedsfest för brudarna som ska till london på mån, jag är avis, jag vill också åka nuuuu. Aja, kanske borde återgå till jobbet.


ps. "DM" är tillbaka. Det blev en liten fight där ett tag, men nu är det fred. Tror jag. 

  /C

Av australienmc - 7 september 2010 13:02

Resfebern börjar infinna sig på Euro Sko. Tre veckor och sex dagar kvar till avresa. Full spaning efter "DM" som varit spårlöst försvunnen de senaste två dagarna. Vart är du?! Du vet var du hittar oss.   

/ MC


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Caroline och Maja bloggar från down under!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards